jueves, 14 de febrero de 2008

SAN VALENTÍN TAMÉN É COUSA DE PEQUENOS...






Aínda que tódolos días procuramos amosarlle o noso amor ás persoas que nos rodean,hoxe quixemos agasaialos cunha rosa feita con plastelina.Aquí vos deixamos o resultado e tamén o que pensamos diso do amor.
Marta: O amor é bicarse e durmir soñando co mozo; eu quero a Jose, o do camping, quero tamén a Olalla, a Paula, Sergio e Aylín.

Sergio: quero a Susanita, ten seis anos, ten unha tenda e dous mozos, Brais e máis eu; voulle
mandar unha carta.... Quero tamén a mamá e a papá aínda que me fai rabiar...

Alexia:"un día mi mami le dijo a mi papi que estaba enamorado.Yo quiero mucho a mi mami,a mi papi y a los abuelos"

Jose: "hoy no estoy enamorado,pero mi hemana si,de Fátima"

Martín:"es estar casados.Mi mami se casó con mi papi y ahora está enamorada.Es eso"

Isabel:"querer mucho al abuelo,a la abuela,a mamá,a papá y a mi hermana".

Lorena:"es una cosa,pero no sé lo que es.Pero yo quiero a mi hermano,a Soraya,a mami y a papi".

Miriam:"no sé,pero yo le voy a dar la flor a mi mami.Se la voy dejar ver a Jósé Alfonso y a mi padre que ya vino".



6 comentarios:

Anónimo dijo...

Cantas cousas aprendo con vos... vou a contarlle a Peliños que é eso de estar namorados...a ver que di él.

Gostaronme moitisimo as rosas de plastilina, seguro que cando as deades tamén lles encantarán a vosos pais e namorados.

Feliz día un besazo a todos

Anónimo dijo...

Moitas gracias,Martiña!Xa sabemos que dentro duns días vés visitarnos e vas contarnos cousas da India.Nós xa sabemos algo,coas profes pintamos a bandeira e algo nos falaron dun " tas ma jara " ou algo así :-) Esperámoste e desexámosche unha boa viaxe...

Anónimo dijo...

Ola!!

Pos aquí estou de novo! Como a miña primeira visita me gustou moito estou de volta, e seguro que seguirei vindo!!

Pero que riquiños son os meniños/as de Portas!! As rosas unha cucada... se vos sobran dádeme unha a min!! Ohh! xa é moi tarde! Non pasa nada, para o ano vou a k me ensinedes ;-)

BiCoS!!

Alba

informática dijo...

Pero que rosas tan fermosas fixeron estes rapaces de infantil...case case tan fermosas coma as rosas naturais, dende logo sodes uns artistas!
Tamén vexo que algúns de vos estades moi namorados así que espero que pasarades un día de san Valentín moi agradable na compaña da xente que queredes, un bico moi grande.

Anónimo dijo...

Moitas gracias a Atenea e a Teba polos vosos comentarios.Un pracer a vosa visita polos nosos traballos.

Anónimo dijo...

Acabo de aterrar no voso blog a través do de Saleta, o dela xa o estaba seguindo, pero o voso para estar empezando vai moi moi ben. Xa vos teño fichadas, seguide así. Un saúdo das migallasdecatoira.